Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

14ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, Ρόδος 31/10 - 02/11 2025

Το 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση καλείται να αποτελέσει την κεντρική πλατφόρμα ακαδημαϊκού διαλόγου και καινοτόμων επιστημονικών προσεγγίσεων πάνω στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση και την ηλεκτρονική μάθηση γενικότερα. 

Από την αρχική του οργάνωση στα Ιωάννινα το 1999, το συνέδριο έχει φιλοξενηθεί με μεγάλη επιτυχία σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και, συγκεκριμένα, στην Πάτρα (2000), στη Ρόδο (2002), στην Αθήνα (2004), στη Θεσσαλονίκη (2006), στη Λεμεσό (2008), στην Κόρινθο (2010), στομ Βόλο (2012), στο Ρέθυμνο (2014), στα Ιωάννινα (2016), στη Θεσσαλονίκη (2018), στη Φλώρινα (2021) και στην Καβάλα (2023). 

Το Συνέδριο απευθύνεται στα μέλη της επιστημονικής και εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που ερευνά και αξιοποιεί τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου θα περιλαμβάνει προσκεκλημένες ομιλίες υψηλού επιπέδου, παρουσίαση επιστημονικών εργασιών, θεματικές συνεδρίες, συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας, σεμινάρια και εργαστήρια. 

Όλες οι υποβληθείσες εργασίες, πλην των προσκεκλημένων, θα αξιολογηθούν μέσω συστήματος κριτών, με βάση την πρωτοτυπία και την ποιότητά τους. 

Οι εργασίες που θα γίνουν αποδεκτές θα δημοσιευτούν στα ψηφιακά Πρακτικά του Συνεδρίου. 

Επιπρόσθετα, το έγκριτο επιστημονικό περιοδικό “Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση” θα αφιερώσει έναν τόμο σε εργασίες του Συνεδρίου, για τις οποίες θα υπάρξει ειδική πρόσκληση. 

Τέλος, επιλεγμένες εργασίες θα συμπεριληφθούν σε συλλογικό τόμο που θα εκδοθεί από τον οίκο Springer με τίτλο “Research on e-learning and ICT in education”.

Συντονιστική Επιτροπή
  • Αλιβίζος Σοφός, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Αγγελική Δημητρακοπούλου, Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Γιώργος Φεσάκης, Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Εμμανουήλ Φωκίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Αναστάσιος Μικρόπουλος, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
  • Γεώργιος Κουτρομάνος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Νικόλαος Ανδρεαδάκης, Καθηγητής του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Ευγένιος Αυγερινός, Καθηγητής του ΠΤΔΕ
  • Ρόζα Βλάχου, ΕΔΙΠ του ΠΤΔΕ
  • Αγγελική Δημητρακοπούλου, Καθηγήτρια του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Ιφιγένεια Ηλιοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια του ΠΤΔΕ.
  • Φραγκίσκος Καλαβάσης, Καθηγητής του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Βασιλεία Καζούλλη, Καθηγήτρια του ΠΤΔΕ
  • Πολύκαρπος Καραμούζης, Καθηγητής του ΠΤΔΕ,
  • Κωνσταντίνος Καράμπελας, ΕΔΙΠ του ΠΤΔΕ.
  • Σουλτάνα Καφούση, Καθηγήτρια του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Δημήτριος Κόκκινος, ΕΔΙΠ του ΠΤΔΕ.
  • Αναστάσιος Κοντάκος, Καθηγητής του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Γεώργιος Κρητικός, ΕΔΙΠ του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Απόστολος Κώστας, Επίκουρος Καθηγητής του ΠΤΔΕ.
  • Βασίλης Παράσχου, ΕΔΙΠ του ΠΤΔΕ
  • Σταύρος Πιτσικάλης, ΕΔΙΠ του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Μιχαήλ Σκουμιός, Καθηγητής του ΠΤΔΕ.
  • Χρυσάνθη Σκουμπουρδή, Καθηγήτρια του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Αλιβίζος Σοφός, Καθηγητής του ΠΤΔΕ.
  • Δημήτριος Σπανός, ΕΔΙΠ του ΠΤΔΕ.
  • Παναγιώτης Σταμάτης, Καθηγητής του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Νικόλαος Ταψής, ΕΔΙΠ του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Πέτρος Τραντάς, Επίκουρος Καθηγητής του ΠΤΔΕ.
  • Θεολόγος Τσιγάρος, ΕΔΙΠ του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Γεώργιος Φεσάκης, Καθηγητής του ΤΕΠΑΕΣ.
  • Εμμανουήλ Φωκίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής του ΠΤΔΕ.
  • Ärlebäck J.B., Linköpings Universitet
  • Baroso J., INESC TEC and University of Trás-os-Montes e Alto Douro, Portugal
  • Bastian J., University of Mainz, Germany
  • Christopoulos A., University of Turku
  • Crompton H., Old Dominion University, VA, USA
  • Dimitriadis Y., University of Valladolid, Spain
  • Economou D., Department of Computer Science, University of Westminster
  • Giannakos M., Department of Computer Science of NTNU, and Head of the Learner-Computer Interaction lab
  • Gianoutsou N., Scientific Officer at Joint Research Centre European Commission
  • Hadjileontiadis L., Khalifa University, UAE
  • Jablonski S., Paderborn University
  • Kaufmann O. T., Østfold University College, Norway
  • Kyza E., Cyprus University of Technology
  • Ludwig M., Goethe-Universität
  • Magoulas G. D., University of London, UK
  • Mammana M. F., University of Catania
  • Meaney T. J., Western Norway University of Applied Sciences,
  • Mercier J., Université du Québec à Montréal, Canada
  • Morgado L., Open University of Lisbon
  • Papadopoulos P.M., University of Twente, NL
  • Paredes H., INESC TEC and University of Trás-os-Montes e Alto Douro, Portugal
  • Piedade J., Instituto de Educação da Universidade de Lisboa
  • Sandnes F., Oslo and Akershus University College of Applied Sciences, Norway
  • Siller H.-S., Julius-Maximilians-Universität Würzburg
  • Taranto E., Università degli Studi di Enna Kore
  • Vlachopoulos D., Erasmus University Rotterdam
  • Wild F., Institute of Educational Technology of The Open University
  • Williams-Rasmussen N. H., Western Norway University of Applied Sciences
  • Αβούρης Ν., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Αναστασιάδης Π., Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Αρμακόλας Σ., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Βαγγελάτος Α., ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
  • Βούλγαρη Η., Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Βρέλλης Ι., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Γκιόλμας Α., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Γόγουλου Α., Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Δημητρακοπούλου Α., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Δημητριάδης Σ., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Ζαράνης Ν., Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Ζαχαρής Γ., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Καζανίδης Ι., Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
  • Καλογιαννάκης Μ., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Καμέας Α., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
  • Καραγιαννίδης Χ., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Καρασαββίδης Η., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Καρατράντου Α., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Κόλλιας Β., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Κόμης Β., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Κορδάκη Μ., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Κουτρομάνος Γ., Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Κρητικός Γ., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Κυνηγός Χ., Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Κώστας Α., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Λαβίδας Κ., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Μανούσου Ε., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
  • Μικρόπουλος Α., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Μισιρλή Α., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Μπέλλου Ι., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Μπίκος Κ., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Μπράτιτσης Θ., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
  • Νάτσης Α., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Νικολοπούλου Κ., Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Νταραντούμης Α., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Ντρενογιάννη Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Ξέστερνου Μ., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
  • Ξυνόγαλος Σ., Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
  • Οικονομίδης Α., Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
  • Παγγέ T., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Παναγιωτακόπουλος Χ., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Παπαδάκης Σπ., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
  • Παπαδάκης Στ., Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Παπανικολάου Κ., ΑΣΠΑΙΤΕ
  • Παπασαλούρος Α., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Παπαστεργίου Μ., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Πολάτογλου Χαρίτων, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Πολίτης Π., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Ραβάνης Κ., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Ρετάλης Σ., Πανεπιστήμιο Πειραιά
  • Σάμψων Δ., Πανεπιστήμιο Πειραιά & ΕΚΕΤΑ
  • Σατρατζέμη M., Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
  • Σμυρναίου Ζ., Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Σοφός Α., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Σπαντιδάκης I., Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Τζαβάρα Α., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Τζιβινίκου Σ., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Τζιμογιάννης Αθ., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
  • Τσέλιος Ν., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Τσιάτσος Θ., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Τσινάκος Α., Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
  • Τσιωτάκης Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
  • Φαχαντίδης Ν., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
  • Φεσάκης Γ., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Φιλιππίδη Α., Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Φωκίδης Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Χατζηκρανιώτης Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Χατζηλεοντιάδου Σ., Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Το 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση καλείται να αποτελέσει την κεντρική πλατφόρμα ακαδημαϊκού διαλόγου και καινοτόμων επιστημονικών προσεγγίσεων πάνω στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση και την ηλεκτρονική μάθηση γενικότερα.

Οι βασικοί θεματικοί άξονες περιλαμβάνουν:

  • Αναδυόμενες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση.
  • Ανοιχτό περιεχόμενο – Ανοιχτά δεδομένα στην Εκπαίδευση.
  • Ασύρματες, κινητές και πανταχού παρούσες τεχνολογίες για τη μάθηση.
  • Διαδικτυακές Κοινότητες Μάθησης και Πρακτικής.
  • εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση.
  • εξ Αποστάσεως Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
  • εξ Αποστάσεως Κατάρτιση και Επιμόρφωση.
  • Εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη, αειφόρο σχολείο και ΤΠΕ.
  • Εκπαιδευτικά παιχνίδια.
  • Εκπαιδευτικές εφαρμογές του Web 2.0.
  • Εκπαιδευτική πολιτική και ΤΠΕ.
  • Εκπαιδευτική ρομποτική.
  • Εκπαιδευτικό βίντεο – σύγχρονες τάσεις.
  • Εφαρμογές της Επαυξημένης, Εικονικής και Μικτής Πραγματικότητας στην εκπαίδευση.
  • Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
  • Κοινωνικά δίκτυα – Μάθηση και διαμοιρασμός γνώσης.
  • Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και ΤΠΕ.
  • Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs).
  • Μαθησιακή αναλυτική (Learning analytics).
  • Μάθηση, παιδαγωγική και ηλεκτρονική μάθηση.
  • Μεθοδολογίες στην έρευνα για τις ΤΠΕ.
  • Συνεργατική μάθηση με υποστήριξη υπολογιστών.
  • Τεχνολογίες μάθησης.
  • Τεχνολογικά-υποστηριζόμενη μάθηση.
  • ΤΠΕ και διδακτικός σχεδιασμός.
  • ΤΠΕ και εκπαίδευση στις Θετικές Επιστήμες.
  • ΤΠΕ και εκπαίδευση στις Θεωρητικές Επιστήμες.
  • ΤΠΕ και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών.
  • ΤΠΕ στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες.
  • Υπολογιστική σκέψη και εκπαίδευση.
  • Ψηφιακός γραμματισμός και ψηφιακή επάρκεια.
  • Ψηφιακή αφήγηση.
  • e-Αξιολόγηση – Θεωρίες και μεθοδολογίες.
  • e-Περιεχόμενο – Ανάπτυξη και διακίνηση.
  • STEAM Education.


Οι παραπάνω θεματικοί άξονες είναι ενδεικτικοί και δεν περιορίζουν αυστηρά τις προτάσεις εργασιών. Προτάσεις που είναι καινοτόμες και δεν εμπίπτουν άμεσα στους προαναφερθέντες άξονες, θα γίνονται δεκτές και θα υπόκεινται σε αξιολόγηση, με την προϋπόθεση ότι παρέχεται επαρκής τεκμηρίωση της συνάφειάς τους με το επιστημονικό πεδίο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση.

Είδη Εργασιών

Πλήρη άρθρα (μέχρι 10 σελίδες)

Αφορούν πλήρεις και πρωτότυπες ερευνητικές μελέτες και αναλύσεις. Οι εργασίες θα πρέπει να διαμορφώνονται σύμφωνα με το πρότυπο που παρέχει το Συνέδριο (βλ. “Οδηγίες”).

Πλήρη άρθρα θεματικής συνεδρίας (μέχρι 10 σελίδες)

Αφορούν εργασίες που υποβάλλονται στα πλαίσια θεματικών συνεδριών, μετά από πρόσκληση των συντονιστών τους και σε συνεννόηση μαζί τους. Οι ενδιαφερόμενοι, κατά την υποβολή της εργασίας τους, θα πρέπει να αναφέρουν τον τίτλο της θεματικής συνεδρίας στην οποία επιθυμούν να περιληφθεί. Στις εργασίες των θεματικών συνεδριών ισχύουν όσα αναφέρονται για τα πλήρη άρθρα.

Σύντομα άρθρα (μέχρι 4 σελίδες)

Αφορούν παρουσιάσεις μελετών εν εξελίξει, νέων προϊόντων και εφαρμογών ΤΠΕ, όπως και αναπτυξιακά προγράμματα ή διδακτορικές διατριβές. Οι εργασίες αυτές ακολουθούν το πρότυπο του Συνεδρίου και περιορίζονται στις τέσσερις σελίδες.

Σύντομα άρθρα εργαστηρίου (μέχρι 4 σελίδες) 

Αφορούν εργασίες που υποβάλλονται στα πλαίσια εργαστηρίων, μετά από πρόσκληση των συντονιστών τους και σε συνεννόηση μαζί τους. Οι ενδιαφερόμενοι, κατά την υποβολή της εργασίας τους, θα πρέπει να αναφέρουν τον τίτλο του εργαστηρίου στο οποίο επιθυμούν να περιληφθεί. Στις εργασίες των εργαστηρίων ισχύουν όσα αναφέρονται για τα σύντομα άρθρα.

Εργασίες αφίσας (μέχρι 4 σελίδες) 

Αυτές οι εργασίες, που παρουσιάζονται μέσω αναρτημένης αφίσας, μπορούν να περιλαμβάνουν πιλοτικές έρευνες ή έργα σε εξέλιξη. Οι εργασίες αυτές ακολουθούν το πρότυπο του Συνεδρίου και περιορίζονται στις τέσσερις σελίδες.

Εργασίες διδακτορικής συνεδρίας (μέχρι 4 σελίδες)

Εξυπηρετούν στην παρουσίαση του θεωρητικού υποβάθρου, των ερευνητικών ερωτημάτων, καθώς και της προόδου μιας διδακτορικής διατριβής. Η κριτική ανατροφοδότηση από έμπειρους ακαδημαϊκούς είναι καθοριστική για την ενίσχυση των ερευνητικών δεξιοτήτων των υποψήφιων διδακτόρων. Προσκαλούνται ιδιαίτερα διατριβές που βρίσκονται στο ξεκίνημά τους ώστε να επωφεληθούν το μέγιστο δυνατό από την εμπειρία της συνεδρίας. Η μορφή των εργασιών είναι αυτή ενός σύντομου άρθρου με όριο τεσσάρων σελίδων. 

Επισημαίνεται ότι οι εργασίες της Διδακτορικής Συνεδρίας δεν συμπεριλαμβάνονται στα Πρακτικά του συνεδρίου και δεν καταβάλουν συνδρομή για τη συμμετοχή στο Συνέδριο που ισχύει για τις άλλες εργασίες. Παρακαλούνται οι συγγραφείς των άρθρων που προορίζονται για τη Διδακτορική συνεδρία να το επισημάνουν αυτό, βάζοντας δίπλα στο όνομά τους τη φράση “(Διδακτορική συνεδρία)” ώστε να λαμβάνεται υπόψη αυτό το στοιχείο κατά την κρίση του άρθρου.

Κρίση εργασιών

Όλες οι παραπάνω εργασίες θα αξιολογηθούν από επιτροπή κριτών. Η αποδοχή τους θα γίνει με κριτήριο την πρωτοτυπία και την επιστημονική τους ποιότητα.

  • Όλες οι υποβολές πρέπει να γίνονται είτε στα Ελληνικά είτε στα Αγγλικά, με όριο συμμετοχής τις τέσσερις εργασίες ανά σύνεδρο και όσες θα γίνουν δεκτές για παρουσίαση θα δημοσιευτούν στα Πρακτικά του Συνεδρίου. 
  • Όλες οι εργασίες θα πρέπει να είναι σε MS Word (.docx). 
  • Για την προετοιμασία της τελικής εργασίας τους οι συγγραφείς θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το σχετικό υπόδειγμα εργασιών του Συνεδρίου (κατεβάστε το αρχείο MS Word: template-ICT).
  • Τα όρια σελίδων κάθε εργασίας αναφέρονται στο σύνολο της εργασίας (δηλ. το κείμενο με τα στοιχεία των συγγραφέων, την περίληψη (μέχρι 200 λέξεις), τους πίνακες, τα σχήματα, τις αναφορές κλπ.).
  • Για ενδεχόμενα προβλήματα κατά την ηλεκτρονική υποβολή εργασιών μπορείτε να απευθύνεστε στη διεύθυνση etpe2025@aegean.gr (Θέμα: Υποβολή Εργασίας – 14o Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση).
  • Κάθε αποδεκτή εργασία, για να δημοσιευτεί στα Πρακτικά του Συνεδρίου, θα πρέπει να συνοδεύεται από τουλάχιστον μία εγγραφή συγγραφέα. 
  • Συγγραφείς με περισσότερες από μία εργασίες, θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε να γίνουν τόσες εγγραφές όσες και οι εργασίες τους (από διαφορετικά πρόσωπα ή/και από τους ίδιους) (βλ. “Εγγραφή”).
  • Οι συγγραφείς πρέπει να διασφαλίσουν την πιστή τήρηση των ορίων σελίδων (ανά είδος εργασίας), τις οδηγίες μορφοποίησης του κειμένου, καθώς και το ότι οι αναφορές τους ακολουθούν το APA7 style με ακρίβεια, τόσο μέσα στο κείμενο όσο και στη βιβλιογραφία, βάση του υποδειγματος εργασιών. Κάθε αναφορά θα πρέπει να μνημονεύεται ρητά και με σαφήνεια στο κυρίως κείμενο και, παράλληλα, να εμφανίζεται με αλφαβητική σειρά στην ενότητα των αναφορών.
  • Η υποβολή των εργασιών γίνεται μέσω του συστήματος Oxford Abstracts
  • Καθώς οι εργασίες υποβάλλονται σε τυφλή κρίση, οι συγγραφείς θα πρέπει να απομακρύνουν από το κείμενο κάθε σχετική πληροφορία (όνομα, θέση, κλπ.) πριν την υποβολή της εργασίας τους στο σύστημα. Κάθε πληροφορία που αφορά στους συγγραφείς θα προστεθεί κατά την τελική υποβολή των εργασιών που θα παρουσιαστούν στο συνέδριο.
  • Οδηγίες για τις Παρουσιάσεις:
    • Χρόνος: 15 λεπτά (παρουσίαση 12 λεπτά + 3 λεπτά για ερωτήσεις και συζήτηση).
    • Εξοπλισμός: Στις αίθουσες του Συνεδρίου θα υπάρχει υπολογιστής και ο απαραίτητος εξοπλισμός προβολής. 
    • Κάθε ομιλητής πρέπει να έχει την παρουσίασή του σε ηλεκτρονική μορφή.